"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Эмоцияларды тану және білдіру дағдыларын дамыту» тақырыбына психологиялық сынып сағаты

Мақсаттар:

1. Балалардың эмоцияны тану және білдіру дағдыларын дамыту.

2. Эмоциялық сауаттылықты арттыру, балаларға өз сезімдерін жақсы түсінуге көмектесу.

3. Мимика, ым-ишара арқылы эмоция мен оның көрінісін ажырата білуге ​​үйрету.

Материалдар:

Эмоциялар бейнеленген карталар (бақыт, қайғы, ашу, таңданыс, қорқыныш, қызығушылық). Қағаз және түрлі-түсті қарындаштар.

Топтық тапсырмаларды орындауға арналған орын.

Сынып сағатының барысы:

1. Кіріспе (5-7 минут):

Педагог психолог:

- «Эмоциялар дегеніміз не?» (Балалармен біз қуанғанда, уайымдағанда немесе ашуланғанда сезінетін сезімдер екенін талқылайды.)

Педагог-психолог: эмоциялар әртүрлі болуы мүмкін, өзіңізді және басқаларды түсіну үшін оларды танып, көрсете білу маңызды.

2. «Эмоцияны тап» ойыны (10-15 минут):

Балаларға эмоциялар бейнеленген карточкалар көрсетіледі.

Педагог-психолог эмоциялардың бірін атайды (мысалы, бақыт) және балалардан оны мимика арқылы кезекпен бейнелеуді сұрайды.

Қалған балалар қандай эмоция бейнеленгенін болжау керек.

Сіз беттердің кескіндері бар карталарды пайдалана аласыз немесе ым-ишарамен немесе қарапайым көріністермен эмоцияларды ойнай аласыз.

3. Эмоцияларды салу (10-12 минут):

Балаларға қағаз парақтары мен қарындаштарды беріңіз.

Педагог-психолог:

Енді сіз әр эмоцияны қалай елестетесіз: қуаныш, қайғы, ашу, таңданыс, қорқыныш және т.б.

4. «Әртүрлі жағдайдағы эмоциялар» рөлдік ойыны (15 минут):

Педагог-психолог: Енді біз екі топқа бөлінеміз.

 Әр топқа бірнеше жағдай беріледі, онда сіз белгілі бір эмоцияны қалай білдіру керектігін көрсетуіңіз керек.

 Мысалы:

-Сүйікті ойыншығыңнан айырылдың (мұң).

-Сіз ойында жеңдіңіз (бақыт).

-Сізге қиын тапсырма берілді (қорқыныш немесе қобалжу).

Сіз сәйкес эмоцияларды бейнелей отырып, осы жағдайларды көрсетуіңіз керек, ал қалған қатысушылар эмоцияны болжауы керек.

Сызбалар дайын болғаннан кейін әр бала өз жұмысын көрсете алады және сызбада дәл осы немесе басқа эмоцияны бейнелейтінін түсіндіре алады.

5. Талқылау және қорытынды (5-7 минут):

6. Түйіндеме

-Бүгін сабақта не білдің?

- Қандай эмоцияларды көрсету немесе тану қиын болды?

Педагог-психолог:

Өзіңіздегі және басқалардағы эмоцияларды танып қана қоймай, басқа адамдарды ренжітпеу үшін оларды дұрыс білдіру маңызды.

Қорытынды:

Тағы да, балалар, мен сіздердің назарларыңызға барлық эмоциялар қалыпты екеніне аударғым келеді, және олармен бөлісе білу маңызды, бірақ сонымен бірге басқа адамдардың сезімін түсіну.

Енді бөлісіңіз, сіз үшін қандай эмоция ең қызықты немесе қиын болды?

 

Жаңартылған күні: 05.03.2025 12:34
Құрылған күні: 05.03.2025 12:34

Текст