"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Бұршақты көйлек»

17.03.2017

Технологиялық карта

 

Тобы: «Қарлығаш»

Күні:24.02.2017ж.

Тәрбиеші: ЖуасханМ.

Білім беру саласы: Шығармашылық,таным.

Бөлімі: аппликация

Тақырыбы: «Бұршақты көйлек»

Мақсаты: кеңістік ұғымдары туралы түсініктерін нақтылау; балалардың көркемдік

талғамын қалыптастыру;шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдалана

білуге тәрбиелеу.

Алдын ала жүргізілетін жұмыс:киім үлгілері туралы әңгіме өткізу.

Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:үлестірмелі материалдар,дайын аппликация

үлгілері,сүрткіш,Айжан есімді қуыршақ.

Сөздік жұмыс: киім.

Билингвальді компонент:көйлек-платье,бұршақ-горошек.

Оқу

іс-әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы-лық

Шаттық шеңбері.

Біз

қандаймыз,қандаймыз,

Шұғылалы

таңдаймыз!

Күлімдеген

күндейміз.

Ән

саламыз күнде біз,

Шаттық

толы іргеміз.

Біз

мәңгілік достармыз,

Біз

мәңгіге біргеміз.

Балалар шеңберге тұрып тәрбиешінің іс –

әрекетін қайталайды.

 

Ұйымдас-тырушы-лық-ізденістік

-Балалар,бүгін бізге қуыршақ Айжан қонаққа

келді.Бірақ Айжанның көңіл күйі жоқ екен.Себебі,қызыл көйлегіндегі бұршақтары

түсіп қалыпты.

-Сендер Айжанға көйлегінің бұршақтарын

жапсыруға көмектесесіңдер ме?

-Айжанның көйлегінің түсі қандай екен?

Сөздік жұмыс: киім.

-Бұршақтардың пішіні қандай?

-Бұршағының түсі қандай екен?

-Балалар,Айжанның көңілін көтеру үшін

көйлегіне бұршақты жапсыруды бастайық.

Дөңгелек бұршақтарды Айжанның қызыо көйлегінің

жеңдеріне,кеудесіне  және етектеріне

жапсырамыз.Айжанның бұршақ көйлегі дайын болды.Айжан да қуанып қалды.

Билингвальді компонент:көйлек-платье,бұршақ-горошек.

 

Сергіту сәті.

Тырс-тырс,тырс-тырс!

Жаңбыр

көп жауады.

Тамшылар

тамады,

Тырс-тырс,тырс-тырс!

Терезені  қағады.

Жылғалар

ағады,

Тырс-тырс,тырс-тырс!

Жаңартып

ауаны,

Жаңбыр

көп жауады.

Тәрбиеші балалармен жеке жұмыс жүргізеді.

Балалардың жапсырған жұмыстарын тақтаға іліп

қояды,қорытындылайды.

 

Тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап береді.

 

-Иә,көмектесеміз.

 

-Көйлегінің түсі қызыл.

Қайталайды: киім.

-Дөңгелек.

-Ақ.

 

Балалар тәрбиеші  айтқаны 

бойынша тапсырманы орындайды.

 

 

Қайталайды: көйлек – платье,бұршақ-горошек.

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге

қайталап айтады,қимыл-қозғалыстар жасайды.

 

 

 

Балалар өздігінен жұмыс атқарады.

Рефлексиялық

түзетуші-лік

Рефлексия:                                                             

Балалар,бүгін не істедік?

 

-Айжанның көйлегіне не жапсырдық?

 

-Бұршақтың түсі қандай?

-Айжанның сендерге деген алғысы шексіз.

Сендерге үлкен рақмет.

Айжан балалармен қоштасады.

 

-Айжанның көңілін көтеруге көмектестік.

-Көйлегіне бұршақ жапсырдық.

Қызыл,ақ.

 

Балалар Айжанмен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: кеңістікті бағдарлай отырып, бұршақтарлы өз орнына

жапсыру;

Түсінеді: досына қиын сәтте көмек беруді;                                                                                       

Қолданады: ретін сақтай

отырып,бұйымды ұқыпты жапсыра білуді.

Просмотров: 881


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст